Yhdistyksen esittely

Kirkon Hallintovirkamiehet ry. on keskusjärjestöihin kuulumaton seurakuntien hallinnon, talouden ja kiinteistötoimen johtavassa tai itsenäisessä asemassa olevien henkilöiden koulutus- ja edunvalvontajärjestö. Vuosi 2024 on yhdistyksen 77. toimintavuosi. Yhdistys toteuttaa toiminnassaan seuraavia tavoitteita:

• koulutuksen järjestäminen jäsenistön ammattitaidon ja pätevyyden ylläpitämiseksi ja kehittämiseksi
  • jäsenten yhteenkuuluvuuden ja yhteishengen lujittaminen
  • edunvalvonnan hoitaminen siten, että jäsenistön ansiotaso ja sen säilyminen voidaan taata yleisen ansiotason kehityksen mukaisesti
  • jäsenistön loma- ja virkistystoiminnan tukeminen.

Yhdistyksen jäsenmäärä oli vuodenvaihteessa 254, joista virassa olevia on 180 ja eläkeläisiä 74. (31.12.2022)

Kirkon Hallintovirkamiehet ry järjestää vuosittain kahdet koulutuspäivät, joissa pureudutaan seurakuntahallinnon ajankohtaisiin ja tärkeisiin aiheisiin. Koulutuspäivät ovat avoimet kaikille kiinnostuneille.
 Katso tulevien koulutuspäivien ajankohdat ja paikkakunnat.

Yhdistyksen hallinto

Vuosikokoukset

Yhdistyksen vuosikokoukset pidetään kevään ja syksyn koulutuspäivien yhteydessä.

Vuonna 2024 yhdistyksen hallitukseen kuuluvat seuraavat henkilöt:

Puheenjohtaja Tapio Yliluoma, Vihti, tapio.yliluoma@evl.fi

Varapuheenjohtaja Marika Ahola, Lieto marika.ahola@evl.fi